söndag 24 oktober 2010

Söndags-shopping

Jag är inte mycket för att shoppa kläder till mig själv utan det blir mest till barnen.  Men idag hade jag gett mig den på att  hitta något och använda ett presentkort jag fick i födelsedagspresent för snart två år sedan. Den här söta tunikan kom jag hem med! Sonens kommentar om att "sådana där brukar ju inte du ha" var lite rolig för han vet att mamma helst använder jeans och tröja! :) Gullunge! Ibland vill även en "vanlig mamma" känna sig lite finklädd, eller hur?!
Här har annars helgen gått i regnets tecken och det är sjöstövlar som gällt om man ska utanför dörren, trist men det hör väl till årstiden.

Ha det gott!
Kramar, Helene

2 kommentarer:

  1. Hej åhh vilken fin tunika du köpt, vart kommer den ifrån. Sugen på en likadan :)

    Kul att du vill vara med i min utlottning.

    Ha en bra start på veckan
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jättefin!

    Himla kul om du vill följa med på Juldekorationer. Det är den 5 dec i Kungälv.
    http://www.medborgarskolan.se/templates/pages/CoursePage.aspx?lid=1482&sgid=4&cid=435752_Gustav

    Jag parkerar vid ICA Maxi, i så fall kan vi ta följe därifrån?

    Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera