fredag 8 oktober 2010

Höstmys


Efter en arbetsvecka är det så himla skönt när det blir fredag! Visst är det veckans bästa dag!!  Här ska tändas ljus och mysa.
 Idag ska här lagas en god kycklingrätt och kanske blir det ett glas rött till. Sedan ska jag överraska min familj med en smulpaj till fredagsmys.
Har redan hunnit att njuta av fredagseftermiddagen när jag blev fifflad i håret. Nu är det solblekta och slitna bortklippt och jag vågade mig till och med på att inte klippa som vanligt. Kul med ombyte när det blir bra!

Ha en härlig fredagskväll!

Kramar, Helene

2 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Kikar in och önskar dig en fin helg.

    Smulpaj och fredagsmys låter härligt.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Tack för din hälsning. Jag kommer säkert åter när vårt husbygge börjar ta form :)

    Kramar Josefin

    SvaraRadera