tisdag 3 augusti 2010

Beautiful blogger

Fick en utmaning av Marie med bloggen Hem & Harmoni. Tack snälla Marie för att du tänkte på mig!
Med denna fina utmärkelser kommer dock ett par förpliktelser:

-kopiera in award bilden i sin blogg för att visa att man fått den.
-tacka och länka till den som nominerade en.
-nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-berätta sju intressanta saker om sig själv.

Jag skickar utmärkelsen och utmaningen vidare till dessa sju bloggerskor som jag brukar följa:
Claudia - Huset utanför stan
Anneli - Hemlyckan
Victoria -Madickens värld
Annika - Ett hus för oss
House number 15
Annika- Jag älskar VITT
M - Jordgubbar med mjölk

Så ska vi se om jag kan hitta sju intressanta saker om mig själv....

- Jag är en hejare på att fickparkera!! Min man blir alltid imponerad (och kanske avis?)
- Nu i höst ska jag läsa på universitetet, en distanskurs i "Digital bildbehandling" på 7,5 poäng.
- Jag är otroligt dålig på att köpa kläder till mig själv, tycker det är vansinnigt tråkigt.....
-Jag sitter ofta och kollar på Hemnet efter hus - men har ingen tanke på att flytta!
-Det är oftast jag som kläcker idéerna om det ska fixas i huset och trädgårdet, sedan tar det ett tag innan maken hänger på.
-Jag älskar att läsa och har alltid en hög på sängbordet som väntar på att läsas. Nu väntar Ann Rosmans nya!
-Jag började att springa igen i juni efter ett uppehåll på säkert 12 år! Det går riktigt hyfsat.

Hoppas att det var lite intressant!
Ha en härlig tisdag! Här skiner solen från blå himmel så jag ska ta och sätta mig en stund i solen innan vi ska ta en sväng till Ikea för att köpa en skrivbordskiva till sonens nya skrivbord.

Kramar, Helene

4 kommentarer:

  1. Kul att du antog utmaningen! Och roligt att läsa lite mer om dig....jag är urusel på fickparkering så där är vi inte alls lika :)
    Jag var på Ikea igår...mycket folk men helt ok ändå.

    Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tusen tack söta du! Vad glad jag blev! Hoppas att du har en underbar sommar!

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Å vad kul att läsa lite annorlunda info om dig! Och tack, snälla du, för awarden! Hoppas du har en riktigt härlig sommar! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack sååå mycket för awarden! Jag blev väldigt väldigt glad. Tusen tack!

    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera