söndag 16 maj 2010

Mumsigt i ny skål

Fick köpt mina favoritskålar från Ittala redan förra söndagen, varför vänta när man vet vad man vill ha?! Jag ska ta och investera i några till ifall någon skulle åka i golvet, hemska tanke....fast ibland är olyckan framme.
Barnen har fått äta yoghurt ur dem i veckan men igår kom jag på vad de verkligen passar till, nämnligen pannacotta. Hur perfekt som helst och dessutom snyggt! Så det blev lördagens gottis.

Idag ska båda barnen på varsitt kalas som kommer gå i varandra. Maken och jag ska åka till Blomsterlandet för att köpa gödsel till gräsmattan och kanske några vårblommor till mina nya balkonglådor.
Ha en härlig söndag! Här lyser solen med sin frånvaro, men det är 12 grader skönt ute, perfekt till en pysslardag i trädgården.

Kramar, Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar