lördag 12 juni 2010

Sommarens söta

Söta Maileg kaninen Laura har fått flytta hem till mig!

Idag ska barnen till frisören för att bli fina till skolavslutningen som närmar sig med stormsteg. Det har varit en riktigt intensiv vecka både på jobb och skola med brännbollsturnering, utflykt och utvärdering. Det hopar sig som det ofta gör i dessa tider. Får hoppas att vädret snabbt blir bättre för nu är jag redigt trött på regn, även om jag intalar mig att det är bra för växterna i trädgården.....
Ha en härlig lördag!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad glad jag blir att du kommer till mig och tittar in med jämna mellanrum! Tack!

    Du har en jättefin blogg! Just Mailegkaninerna är jag också väldigt svag för. Här bor tre stycken.... en mamma, en pappa och en bebis... men jag klart sugen på fler!

    Jättekramen!

    SvaraRadera