söndag 14 februari 2010

Hur är det med minnet?


 
En hälsning till alla där ute på Alla-hjärtans dag!

Jag håller på att skriva lotter så det glöder - vad roligt att så många vill vara med och tävla!!
Helgen har jag och barnen tillbringat hos mina föräldrar där vi bla har spelat spel. Det är så kul att barnen har kommit upp i den åldern där de verkligen vill spela spel, förstår reglerna och kan spela utan att bryta ihop om de inte vinner. Spelen vi spelat är "Jakten på den försvunna diamanten", "Memory "och "China schack". Det var verkligen jättekul att damma av de gamla spelen igen!
Det som var mindre bra var att jag glömde min kamera hos mina föräldrar....(jag skulle behövt spela memory mer). Jag får väl ta fram den gamla digitalkameran igen den här veckan.

Kramar, Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar