onsdag 29 juli 2009

Välkommen kompis!

Inte långt ifrån där jag bor har Nyblom &Kolléen en lagerbutik i en alldeles underbar miljö. Där kan du hitta de flesta produkter till ett lägre pris. Jag var där strax innan semestern och då hade de utförsäljning av det mesta med 30%. Jag har länge längtat efter att få äga en Maileg kanin och hittade då till min glädje en kaninflicka där. Hon fick åka med mig hem.


Hon sitter i mitt köksfönster och är såå söt. Så kom idén om att hon skulle få en kompis. Kanske en pojkkompis? Jag letade runt bland webbutikerna och hittade en nere i Malmö - LyckyLittleMe.se som hade precis en sådan kille jag vill ha. Jag beställde i måndags och idag damp han ner i brevlådan! Tack snälla för en så snabb leverans!

Nu sitter han bredvid sin kompis i köksfönstret & de är så söta! Visst blev det bättre med två?
Idag har vi varit på en utflykt både på Tjörn och Orust, men det kommer nog en bild ifrån det i morgon. Vädret var sådär, så korten blev lite mörka. Men det var jag som bar kameran!! (se gårdagens inlägg!!)
Kramar till er alla!

1 kommentar:

  1. Maileg kaninerna är såå söta!

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla från Singapore

    SvaraRadera