måndag 25 juni 2012

Jag gillar inte......

mördarsniglar och regn!!

Just den kombinationen håller på att ta kål på min absoluta favoritpion!!

Under kvällsrundan igår fick jag se klasar av sniglar som hänger och käkar på min pion! De blev inte långvariga där kan jag meddela.... Dessutom hängde de stora pionerna tunga av regn och höll på att brytas av.



Jag brukar snåla med att ta in pioner för de är allra vackrast där de står i mängd men så vackert att sätta in och vilken härlig doft som sprider sig i köket! Jag får skärpa mig och sluta snåla!

Må så gott!

Kramar, Helene


1 kommentar:

  1. Ha,ha.........precis som jag gör, jag tycker också de är finast där de står men igår var jag tvungen att plocka in flera stycken.
    Doften är ju alldeles fantastisk............

    Kramen till dig,
    Anneli

    SvaraRadera