lördag 26 maj 2012

Tillbaks!

Lääänge sedan något nytt inlägg.....har liksom inte haft någon inspiration eller lust och fokus har legat på andra saker. Har fått påbackning att det är trist att mötas av en påskhälsning så här 7 veckor efter....håller med och ska försöka bättra mig.

I höstas planterade jag en bar-rotad dillpion som jag ropat hem på Tradera (himla smidigt). Blev så glad när den visade livstecken efter vintern och dessutom satte den lilla rackaren en knopp som jag trodde skulle torka, men så häromdagen slog den ut och den är såå vacker!



Tänk att man kan bli så lycklig över en pion!


Må så gott!

Kramar, Helene

2 kommentarer:

  1. Så fin! Man blir alltid glad när de tittar upp o blommar så fint.

    Välkommen tillbaka, jag har faktiskt funderat på var du tagit vägen :)

    Ha en fin kväll och vi håller väl tummarna för Loreen.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt!
    Har saknat dig.................

    Fin blomma, tänk att det finns sånt på tradera.

    Vi hörs
    Kram Anneli

    SvaraRadera