måndag 5 september 2011

Bra röj!

Det är bra att röja i skåpen emellanåt!
Nu har vitrinskåpet blivit urröjt och avhämtat för målning - spännande att det rör på sig.
En hel del saker blev nerpackade men en del har fått nya placeringar i vardagsrummet. B.la en ljuslykta från Paradisverkstaden. Jag har en hög lindblomsfärgad(enligt färgbeskrivningar,står längst fram till vänster.)

Känns de igen?


(bilder lånade på designonline)


Fler av en sort är ju oftast det snyggaste.....trots platsbrits skulle jag kunna tänka mig en låg vit.
Är det inte snart jul? ;)

Må så gott och tack för att ni kikar in trots att jag är ganska frånvarande här på bloggen. Just nu nöjer jag mig mest med att kika in hos er andra.


Kramar, Helene


1 kommentar:

  1. Vilka härliga ljusstakar!
    Förstår att du önskar fler.

    Kul att du fortfarande bloggar, inte gör det något att du bara "smyger" omkring hos oss.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera